    From: jedrus <a...@n...btx.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nowy podatek - 300zl/m-c za jazde autem
    Date: Fri, 23 Oct 2009 11:01:50 +0200

    Krzysztof pisze:

    > I warunek podstawowy - musi istnieć obiekt, za który mielibyśmy płacić
    > podatek.
    > Na razie w większości miejsc w Polsce istnieje jedynie wyrób
    > drogopodobny, więc śpijmy spokojnie ;-)

    Ktos komu brak wiedzy, umiejetnosci, czyli zwykly nieudacznik nie
    potrafiacy zapelnic krajowej kasy wymysla takie wlasnie pierdoly bo nic
    innego wymyslec nie potrafi.
    Jadac busem do polnocnej Szkocji, za przejazdy drogami i autostradami
    wydalem az 1 funta (przejazd przez most) i to tylko w jena strone.
    Drogi jak maselko a niektore lokalne mialy kratki odplywowe zamiast
    siermieznych i niebezpiecznych jak u nas rowow.
    Jezeli juz mowa o podatkcha, to trzeba natychmiast myslec o
    opodatkowaniu via kasy fiskalne np. mecenasikow, lekarzy, ksiezy....
    bo tu jest calkiem obfite zdrodelko zasilenia panstwoej kasy.
    Nie moze byc tak, ze punkty xero nachodzone sa przez kontrolerow US i
    nie wbita w kase kwota kilku groszy rujnuje czlowiekowi zycie podczas
    gdy uslugi koscielne, adwokackie, lekarskie..... liczone nawet w tys.
    zeta nie sa opodatkowane.
    Zlikwidowac w tym kraju orwellowskie zasady rownosci wobec prawa a wtedy
    autostrady beda bezplatne i stadiony nie beda kosztowac ponad 1mld zeta.

    --
    jedrus

    Myślenie to ciężka i na koszt podatnika praca.
    http://mokotow.btx.pl/content/view/137/1/1/1/