  • Data: 2008-02-07 20:22:52
    Temat: Re: nowy język obcy do wyboru na maturze.
    Od: Abu <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z czwartek, 07 luty 2008 10:21
    > (autor Abu
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <foeiia$d1b$1@news.wp.pl>):

    > No to chyba lekcje logiki są potrzebne :D Bo z tego, że marudzę na esperanto
    > to nijak nie wynika, że NIE marudzę na taniec.

    A czy ja napisałem, że nie marudzisz na naukę tańca? Ja tylko napisałem,
    że marudzisz na esperanto.

    > Jaaaaaaaaaaasne. Kolejny bezużyteczny przedmiot. I ciekawe dla kogo by go
    > robili... Dla 1 osoby? Klasy włoskie się nie otwierają, francuskie nie...
    > BA! Niemieckie nawet zanikają! Wszyscy chcą angielski. Więc kto by się
    > zrekrutował do klasy sztucznego języka dla hobbystów? Może zaproponuj klasę
    > esperanto-klingoński ? :D

    Jest sporo osób które w cale nie chą się uczyć angielskiego. Ale jakiś
    język trzeba mieć na maturze. A niemiecki czy franuski dużo łatwiejszy
    nie jest.
    Na Węgrzech nawet prywatne szkoły językowe są z esperanto, więc...

    A.
    --
    http://forum.esperanto.org.pl/ - Kial Vi ne parolas en tiu cxi lingvo?
    http://forum.esperanto.org.pl/ - Prosty język dla każdego!