  • Data: 2008-02-08 07:27:59
    Temat: Re: nowy język obcy do wyboru na maturze.
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 07 luty 2008 21:22
    (autor Abu
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fofpat$3nt$1@news.wp.pl>):

    > A czy ja napisałem, że nie marudzisz na naukę tańca? Ja tylko napisałem,
    > że marudzisz na esperanto.

    A to: ,, Za inne rzeczy też płacisz a nie narzekasz
    np. za Wiedza o tańcu itp.'' napisali kosmici.

    > Jest sporo osób które w cale nie chą się uczyć angielskiego. Ale jakiś
    > język trzeba mieć na maturze. A niemiecki czy franuski dużo łatwiejszy
    > nie jest.

    hehehehe.... No tak... zdać-i-zapomnieć... Nie na tym to polega.
    Angielski jest tak popularny, bo jest teraz na czasie. Nawet u nas, na
    Śląsku, niemiecki zaczyna zanikać, choć to był prawie-że drugi język
    regionalny tutaj. Więc jak ktoś myśli o przyszłości, to wybiera angielski,
    bo jest najbardziej potrzebny.

    > Na Węgrzech nawet prywatne szkoły językowe są z esperanto, więc...

    Może i są.... Tylko po co? Użyteczność zerowa.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl