  • Data: 2008-02-10 20:00:51
    Temat: Re: nowy język obcy do wyboru na maturze.
    Od: Abu <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan pisze:

    > Mylisz się. Mój ojciec robi naprawdę duże interesy z chińczykami i wszyscy
    > wystawiani do reprezentacji znają perfekcyjnie angielski, a część zna
    > również polski.

    A no to niech zgadnie ich o esperanto. Zdziwisz się ale będą pewnie
    znali. Uczy się tam esperanto między innymi jako wstęp do języków
    europejskich.

    Popatrz np. tu: http://china.org.cn/ poza angielskim, chińskim,
    japońskim, francuskim, rosyjskim, hiszpańskim i arabskim jest jaki
    język? Tak esperanto. http://esperanto.china.org.cn/

    A na olimpiadzie w Chinach, czy będziesz się mógł dogadać po polsku? nie
    a w esperanto? tak.

    --
    http://forum.esperanto.org.pl/ - Kial Vi ne parolas en tiu cxi lingvo?
    http://forum.esperanto.org.pl/ - Prosty język dla każdego!