    From: dantes <d...@q...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nowe zwyczaje na sali sądowej
    Date: Sun, 9 Feb 2020 08:01:51 +0100
    <2...@4...com> <r10up5$o0$1@gioia.aioe.org>
    <t...@4...com>
    <r1718c$1lff$1@gioia.aioe.org>
    <t...@4...com>
    <r1biug$k9b$1@gioia.aioe.org>
    <c...@4...com>
    <r1lsbt$1i7u$1@gioia.aioe.org>
    <u...@4...com>

    Dnia Sat, 08 Feb 2020 13:47:13 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > My to może i piszemy, ale o swoich problemach to musisz porozmawiać sam ze
    > sobą, Grażynko.
    Rozumiemy, że do wewnętrznych monologów namawiał cię ten twój specjalista,
    biedaku. Ale nie musisz się tym z nikim dzielić. Zachowaj to dla potomnych,
    gdyż twoje zafiksowania mogą niewątpliwie okazać się dziedziczne.
    A z drugiej strony mało kogo interesują twoje przejścia ze specjalistą,
    poza twoją teściową, oczywiście.

    >Polski język trudny język widzę dla ciebie :)))
    Najpierw używasz zwrotu "sam ze sobą" (rodzaj męski) a potem wydaje ci się,
    że rozmawiasz z kolei z jakąś Grażynką (rodzaj żeński).
    Powyższym dowiodłeś nie tyle tego, że sam masz problemy z, jak to ująłeś,
    językiem polskim, co ponownie przechodzisz etap klasycznego wyparcia.

    > Oj, Grażynka już sama nie wie co ma. Sio na kozetkę :)))

    Ty za to z kolei wiesz lepiej co kto ma. Nie chcę cię martwić ale medycyna
    klasyfikuje twój stan jako urojenia. Może uciekłeś z tej "twojej kozetki",
    jakiemuś nieszczęśnikowi, którego miałeś okazję być pacjentem. Jak to było?
    Przyznaj się.

    > Kozetka konieczna Grażka, bo masz imaginacje o futerale, a to chyba niezdrowe
    > :))
    Futerał to był twój pomysł, Kubusiu. Ponownie dowiodłeś, że masz problemy
    z pamięcią. Najprawdopodobniej przez to, że w ciągu ostatnich miesięcy,
    podczas pisania postów, przeżywasz głęboki stres i w twoim mózgu
    hydroksylaza tryptofanowa przekroczyła dopuszczalny poziom.

    > Nieistotne co wolę (chociaż np. chciałbym abyś była zdrowa Grażynko :)) ).
    > Czytaj więc i przyswajaj.
    Tu z kolei udowadniasz, że wszędzie wokół widzisz ludzi chorych.
    Jest to wręcz podręcznikowy przykład klasycznego etapu wyparcia.
    Rozumiemy natomiast, że wolisz pranie mózgu w wykonaniu twojego
    "fuhrehrka". Zatem musisz poczekać, aż odpalę ci dzwonek "na głównej"
    byś mógł zacząć się ślinić, pastując cytat.

    > To wy z Grażynką czekajcie. Koniecznie na kozetce.
    I ciągle o tej kozetce. Masz jakąś traumę. Zmień zatem specjalistę
    bo dotychczasowy doprowadził cię do skrajności.

    Nadal czekamy aż zrobisz fotkę (może być na tej twojej kozetce)
    i nikomu jej nie przesyłając odpowiesz na pytanie co ma więcej zmarszczek:
    - Futerał (twojego telefonu) czy twoja szyja.
    A ja stwierdzę czy kłamiesz czy mówisz prawdę.

    Wszak "futerał" to był twój pomysł, Kubusiu, prawda?

    No to czekamy...

    --
     "Twoje kung-fu niedobry"