  • Data: 2020-02-13 15:53:06
    Temat: Re: nowe zwyczaje na sali sądowej
    Od: dantes <d...@q...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 13 Feb 2020 10:58:31 +0100, n...@o...pl napisał(a):

    > och, czyli jednak nie masz - jakie to smutne :))
    "Ta razą" z kolei wiesz lepiej czego ktoś nie posiada.
    Zaiste fascynujące.

    > Potakiwanie pacjentowi podobno poprawia jego stan. Więc -- tak, tak, dobrze :))

    Uwierzyłeś w te zapewnienia?
    Czy znowu wyparcie?

    > Nie znam żadnegi fuhrera, ale skoro temat jest ci bliski... więc tak, tak,
    > dobrze :))

    Nie znasz?
    Naprawdę?
    Masz zatem słabą pamięć i nie powinieneś tyle ciąć.
    Zatem mały cytacik:
    Dnia Fri, 10 Jan 2020 12:52:01 +0100, n...@o...pl napisał(a):
    [...]
    > Lemingi to tacy, którzy za fuhrehrem idą w ogień, Grażynko.
    [...]

    Ty poszedłeś za swoim wklejając wypociny, które twój "fuhrehr"
    zamieścił na jakimś pedalskim "socjalu" i który to, jak dobitnie tu
    dowiodłeś, stał się dla ciebie wyrocznią.
    A poniżej już o nim zapomniałeś, Kubusiu.
    Nieładnie.

    > Przewiniesz to znajdziesz sobie treść, którą bezowocnie przyswajasz, Grażka.
    Znowu masz problem z pamięcią. Tu piszemy o futerale twojego telefonu,
    Kubusiu....
    i nadal czekamy aż zrobisz fotkę (może być na tej twojej kozetce, o której
    wspominałeś) i nikomu jej nie przesyłając odpowiesz na pytanie co ma więcej
    zmarszczek:
    - Futerał (twojego telefonu) czy twoja szyja.
    A ja stwierdzę czy kłamiesz czy mówisz prawdę.

    Wszak "futerał" to był twój pomysł, Kubusiu, prawda?

    No to czekamy...

    A przy okazji...
    wstydzisz się zacytować jednego z twoich "fuhrehrów", który wyprał ci mózg?
    Ooo, już mamy kolejny sukces.
    Widzisz, jak chcesz to potrafisz.
    Nie poddawaj się Kubusiu.

    --