  • Data: 2009-09-05 16:12:38
    Temat: Re: nowe skrzynki pocztowe a zycie na wsi
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z sobota 05 wrzesień 2009 17:42
    (autor Pesymista poznański
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h7u1gd$qnn$1@nemesis.news.neostrada.pl>):

    > Niedawno miałem okazje odwiedzić wieś i tu małe zdziwienie jak dla mnie.
    > Wciąż przed wjazdem do miejscowości stoją zbiorcze skrzynki na listy
    > należące do Poczty Polskiej. Czyżby wsie były wyłączone z wymiany
    > skrzynek na te dostępne dla każdego i prywatni operatorzy pocztowi nie
    > mają możliwości dostarczenia przesyłek wieśniakom?

    Inpost i tak nie dociera na wsie. Nawet w Zabrzu ich nie ma, choć kiedyś na
    WWW oszukiwali, że są.

    Poza tym, skoro PP sobie postawiła, to niech Inpost sobie stawia swoje. Na
    polu miejsca jest dość. Co to PP nie może se swoich skrzynek mieć? Skoro se
    wynajęli pole od kogoś i postawili skrzynki i mieszkańcy chcą te skrzynki,
    to niech się EU i miastowe malkontenty odstosunkują.

    U mnie w bloku zmienili na ojroskrzynki i już mam przesrane. Inpostem i tak
    nikt mi nic nie przysyła, a teraz mam skrzynkę na Awiza i muszę latać na PP
    po odbiór przesyłek, bo się teraz do ojroskrzynek nie mieszczą. Za to
    idealnie się tam mieszczą różne śmieci wpychane przez roznosicieli śmieci.

    Unia to jedno wielkie gówno. Taka prawda.

    --
    Tristan

    Niech nie wychodzi z waszych ust żadna mowa szkodliwa,
    lecz tylko budująca, zależnie od potrzeby,
    by wyświadczała dobro słuchającym. (Ef 4,29)