  • Data: 2008-06-30 10:29:15
    Temat: Re: notoryczne problemy ze zwrotem pieniedzy za delegacje
    Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Pracuje w dużej korporacji. Mowiac pracodawca mam na mysli dział kadr
    i płac, nie mam możliwości wpływu na cały proces na zasadzie "pójdź mi
    na rękę". Chodzi mi o konkrety... gdzie znajde informacje nt.
    obowiązku pracodwacy wypłaty zaliczki w przypadku niewypłacalności
    pracownika ewentualnie jeśli taki przepis nie istnieje ( a
    prawodpodobnie tak jest, bo z tego co mi wiadomo pracodawca nie ma
    obowiązku a jedynie możliwość wypłacania zaliczek) to gdzie znajduje
    sie informacja nt terminu zwrotu wylożonych pieniędzy, czyli pytanie z
    pierwszego posta.

    Dziękuję i pozdrawiam