  • Data: 2008-06-30 20:06:48
    Temat: Re: notoryczne problemy ze zwrotem pieniedzy za delegacje
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news:aacc44bf-300d-4125-a147-1eb839a9c910@l42g2000hs
    c.googlegroups.com
    z...@g...com <z...@g...com> pisze:

    > Moj pracodawca regularnie wymaga ode mnie wylozenia pieniedzy na
    > przejazdy podczas delegacji. Każdorazowo mam problemy ze zwrotem.
    > Czekam po 1,5, 2 lub 3 m.
    Sprawa jest prosta.
    Pismo do pracodawcy: "W związku z poleceniem podróży służbowej (tu
    szczegóły) żądam zaopatrzenia w środki finansowe pokrywające w całości
    koszty wymienionej podróży. W przeciwnym wypadku odmawiam wykonania
    polecenia."
    I to wszystko.
    Nie istnieje obowiązek zakładania nawet złotówki za działalność pracodawcy.

    --
    Jotte