eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonotatka służbowa (nie chodzi o afery !) › Re: notatka służbowa (nie chodzi o afery !)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.tpinterne
    t.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: notatka służbowa (nie chodzi o afery !)
    Date: Fri, 2 Dec 2005 20:39:42 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 23
    Message-ID: <dmq81o$m7h$1@atlantis.news.tpi.pl>
    References: <dmpsdp$2oa$1@81.210.120.9>
    NNTP-Posting-Host: bvx57.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1133552504 22769 83.29.221.57 (2 Dec 2005 19:41:44 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 2 Dec 2005 19:41:44 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:346786
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "JDP" <j...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:dmpsdp$2oa$1@81.210.120.9...


    Tytuł dokumentu nie jest krytyczną sprawą, toteż równie dobrze w
    nagłówku mógł by napisać "wspomnienie z posiedzenia rady nadzorczej".
    Utarła się ta notatka służbowa i tyle. Równe dobrze mogło by tytułu
    nie być. Ilość owych notatek zależy silnie od tego, co zawiera i do
    czego ma być użyta. Przy czym co do zasady notatkę podpisuje jej
    twórca. Podpisywanie tego przez inne osoby, to już po prostu jakiś
    sposób na uwiarygodnienie treści. Z tym, ze wówczas wypadało by, by
    określono rolę tych innych osób. Na przykład "zapoznałem się" świadczy
    o tym, ze ktoś to przeczytał. A z kolei "potwierdzam zgodność zapisu
    ze stanem faktycznym" świadczy o tym, że osoba taka była obecna przy
    wydarzeniu i potwierdza rzetelność zapisu. Nie spotkałem się z żadnym
    ekstra przepisem, który by to wszystko normował.

    Co do przymuszania pracownika do podpisywania, to nie widzę w tym
    niczego złego pod warunkiem, ze jest określona jego rola. Czyli
    pracownik piszę "zapoznałem siew dniu .... - i się podpisuje". Z
    takiego zapisu wcale nie wynika czy się zgadza z treścią tego
    dokumentu, czy nie. Ot kazali, to przeczytał.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 03.12.05 14:23 JDP

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1