eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawonotatka służbowa (nie chodzi o afery !)Re: notatka służbowa (nie chodzi o afery !)
  • Data: 2005-12-02 19:39:42
    Temat: Re: notatka służbowa (nie chodzi o afery !)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "JDP" <j...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:dmpsdp$2oa$1@81.210.120.9...


    Tytuł dokumentu nie jest krytyczną sprawą, toteż równie dobrze w
    nagłówku mógł by napisać "wspomnienie z posiedzenia rady nadzorczej".
    Utarła się ta notatka służbowa i tyle. Równe dobrze mogło by tytułu
    nie być. Ilość owych notatek zależy silnie od tego, co zawiera i do
    czego ma być użyta. Przy czym co do zasady notatkę podpisuje jej
    twórca. Podpisywanie tego przez inne osoby, to już po prostu jakiś
    sposób na uwiarygodnienie treści. Z tym, ze wówczas wypadało by, by
    określono rolę tych innych osób. Na przykład "zapoznałem się" świadczy
    o tym, ze ktoś to przeczytał. A z kolei "potwierdzam zgodność zapisu
    ze stanem faktycznym" świadczy o tym, że osoba taka była obecna przy
    wydarzeniu i potwierdza rzetelność zapisu. Nie spotkałem się z żadnym
    ekstra przepisem, który by to wszystko normował.

    Co do przymuszania pracownika do podpisywania, to nie widzę w tym
    niczego złego pod warunkiem, ze jest określona jego rola. Czyli
    pracownik piszę "zapoznałem siew dniu .... - i się podpisuje". Z
    takiego zapisu wcale nie wynika czy się zgadza z treścią tego
    dokumentu, czy nie. Ot kazali, to przeczytał.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 03.12.05 14:23 JDP

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1