eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoniezgodność z umową po gwarancji › Re: niezgodność z umową po gwarancji
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "hefalump" <h...@T...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: niezgodność z umową po gwarancji
    Date: Fri, 16 Feb 2007 12:21:50 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 28
    Message-ID: <er443d$9gm$1@inews.gazeta.pl>
    References: <er42fj$2p2$1@inews.gazeta.pl> <er42p3$cjq$1@news.onet.pl>
    <er437t$652$1@inews.gazeta.pl> <er43jk$fnf$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 49-mi3-1.acn.waw.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1171624877 9750 82.210.132.49 (16 Feb 2007 11:21:17 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 16 Feb 2007 11:21:17 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-User: hefalumpik
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:446332
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "redgrist" <s...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:er43jk$fnf$1@news.onet.pl...

    > Moim zdaniem, niestety musisz oddać go ponownie do serwisu.
    > Ja tak zawsze robie, maja tak naprawić abym był zadowolony.
    > Minusem jest czas oczekiwania, czy ten problem występował jak sprawdzałeś
    > go na ladzie sklepowej? Port FW to może ciężko by było sprawdzić ale...no
    > właściwie te uszkodzenia są mało widoczne na dzień
    > dobry. Ja bym reklamował, zależy jakiej firmy ale serwisów pewnie jest
    > kilka.

    * Naprawdę nie chcę mieć naprawianego kilkukrotnie kilkutygodniowego
    komputera
    za prawie 4 tysie złotych, którego widuję raz na tydzień. Tylko o to chodzi.
    Nie po to wydałem tą kasę, żeby nie mieć komputera i się jeszcze denerwować,
    czy może tym razem zostanie naprawiony ... :< Stąd pytanie jak najlepiej
    sprawę
    rozwiązać. Komputer służy mi do pracy. Każdy dzień bez owego to naprawdę
    bardzo
    poważne utrudnienia oraz niemożność pracy w wielu przypadkach.
    Do nikogo pretensji nie mam, bo sytuacja wbrew pozorom może się zdarzyć
    (choć
    poświadczenie wymiany części i ich nie wymienienie jest conajmniej dziwne
    ;)).
    Ja po prostu chciałbym _mieć_ towar, który kupiłem. :<

    Zdrawim.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1