  • Data: 2007-02-16 14:29:44
    Temat: Re: niezgodność z umową po gwarancji
    Od: "hefalump" <h...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:er4bcd$9l6$1@inews.gazeta.pl...

    > znając życie sklep wyśle laptopa do serwisu - ma 14 dni na
    > ustosunkowanie sie do Twojej reklamacji

    * Oczywiście czekam na dodatkowe rady, ale już wiem co zrobię.
    W poniedziałek normalnie pojadę z komputerem i kablem i poproszę
    o przetestowanie kabla na innym egzemplarzu - jeżeli na innym będzie
    tak samo - wtedy wrócę do domu i będę Was nagabywał o ocenę, czy tak być
    może.
    Jeżeli będzie trzymał (jak w do tej pory sprawdzanych kompach marek ACER (!)
    czy HP) wtedy poproszę o jakieś polubowne załatwienie sprawy. Krzykaczem
    nie jestem i chciałbym to jak najlepiej załatwić dla obu stron :)
    IMHO taki port FW dla 90% zwykłych użyszczkodników albo nigdy nie będzie
    użyty, albo
    będzie służył do przegrania zdjęć z aparatu - gdzie taka usterka będzie
    pewnie
    nawet nie zauważona.

    Zdrawim.