    From: Tadeusz Smal <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: niezapłacona fatura i co dalej?
    Date: Tue, 09 Feb 2010 22:11:30 +0100

    witek pisze:

    > nie wiem co jest na papierkologii od Netii wiec zgaduje.
    >
    > Czy przypadkiem nie dales im pelnomocnictwa do wystepowania w twoim
    > imieniu w celu rozwiazania umowy z tepsa i przejscia do nich.
    > Wiec z robili to zgodnie z pelnomocnictwem, a ze za szybko...
    > Coz za dzialanie pelnomocnika odpowiadasz ty.

    W sumie to z przedstawicielem Netti rozmawiała Żona
    i moim imieniem za mnie podpisała się też ona.
    Na kopiach, które mam jest kilka odznaczonych zgód
    ale to takie o przetwarzaniu danych , umieszczeniu danych w
    Informatorze, o wystąpieniu Operatora do biur informacji gospodarczej (
    KRD, BIG, ERIF)itp i o pełnomocnictwie dla Netii nic nie mam
    Przy podpisywaniu umowy z Netia przedstawiciela mówił,
    ze on to wszystko sam załatwi z TPsa .
    Ja aby sie upewnić dzwoniłem póżniej do Neti i TPsa jak będzie
    liczony okres przejściowy tn czy aby nie będą zdublowane opłaty
    abonamentów. Jedna i druga firma potwierdziły,że przejście będzie płynne
    tzn jedni będą liczyli do dnia a kolejny operator od dnia
    Wydawało mi sie naprawdę wszystko dograne i domówione
    :)
    W międzyczasie znalazłem tę nieodesłaną umowę do TPSa
    ta na czas określony zakończyła się 30 września,
    czyli przejście nastąpiło w czasie gdy obowiązywała mnie umowa na czas
    nieokreślony.
    Przypomniałem sobie też dlaczego nie odesłałem tej umowy :
    za pierwszym razem przywiózł mi ja kurier i miał zabrać od razu
    podpisaną kopię. Było tego kilka kartek i nie chciałem na stojąco bez
    wczytania sie podpisać .Zabrał on ją a ja zadzwoniłem do Pani , która
    mi ja wysłała z wyjaśnieniem, że muszę mieć czas na przeczytanie umowy
    i dlatego ponownie mi ją wysłała.
    Jestem jednak dość zapracowany i wrzuciłem ja do szafki z papierami
    gdzie doczekała czasu ustalonego umowie czasu.
    Nikt się nie dopominał przez ten czas o te papiery
    a w sierpniu i wrześniu parokrotnie dzwonili do domu z namawianiem abym
    podpisał z nimi kolejną umowę.
    Nie dawali za przedłuzenie umowy niczego co by mnie skłoniło do
    podpisywania kolejnej umowy : chciałem albo obniżenia abonamentu albo
    większą szybkość
    Netia zaproponowała mi jedno i drugie i dlatego przeszedłem do nich.
    do Netii

    Mam też z grudnia fakturę w której TPsa określiła stan moich zobowiązań
    na zero
    Wydaje mi się,że sprawa jest z mojej strony czysta
    ale nie mam doświadczeń w takich sytuacjach i nie wiem co oni mogą wymyśleć.
    z pozdrowieniami i uśmiechami
    smal