    From: "Arapaho" <a...@p...usunto.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: niezaplacona faktura
    Date: Sun, 19 Nov 2006 01:41:42 +0100

    > "Osobiście uważam" że masz wyjątkowo wąskie spojrzenie na rzeczywistość...
    >
    > Ja widzę jeszcze co najmniej kilka możliwości, np: (1) brak możliwości
    > zapłacenia faktury powstał z przyczyn obiektywnych, (2) niechęć do
    > zapłacenia faktury wynika z tego, że dostarczony towar/usługa nie
    > spełniają warunków umowy a żądający zapłacenia faktury jednocześnie miga
    > się od spełnienia swojej strony umowy.

    Nie zmienia to faktu, że sąd ( o ile sprawa zostanie tam skierowana), nię
    będą obchodziły, Twoje przyczyny obiektywne. Co do Twojej (2) - oczywiście,
    istnieją takie wyjątki, ale to jest temat na odrębną dyskusję.

    > Pomijam już tak oczywiste przypadku prób wyłudzenia pieniędzy, jakie są
    > ulubionym numerem tanich windykatorów - tzn. wmawianie ludziom, że jakaś
    > jakiś rachunek sprzed 5 lat nie został uregulowany (a kto trzyma
    > opłacone rachunki za telefon przez tyle czasu?)

    Myślisz, że firmy windykacyjne wymyślaja sobie zadłużenia? LOL. Typowa
    polska mentalność. Ci co nie płacą są w porządku, Ci co się o te pieniadze
    upominają są be....

    > I co z tego "osobistego traktowania" wynika dla obiektywnej
    > rzeczywistości?

    No właśnie NIC. Jest to moje osobiste zdanie. Dalej nie możesz tego
    pojąć??????

    > To było już od jakiegoś czasu oczywiste - ośli upór, wąskie pojmowanie
    > świata oraz ignorowanie prawa, jeśli okazuje się niewygodne ;->

    BRAWO!!! Tu przytoczyłeś dokładny opis przeciętnego cwaniaczka unikającego
    regulowania własnych zobowiązań. Gratuluje!!!! Ja do nich nie należę.

    EOT