  • Data: 2004-10-25 18:50:25
    Temat: Re: niewinne oskarżenie - sprawa;adwokat
    Od: stern <s...@n...lubi.spamu> szukaj wiadomości tego autora

    Michał wrote:

    > na policji mialem wglad do akt oskarzenia niema tam ani slowa o tym jak
    > zostalem wytypowany i dlaczego wlasnie to ja;

    a masz jakieś alibii (świadkowie, czy inne rzeczy) ?
    mozesz wszak twierdzic, ze akt oskarzenia kupy sie nie trzyma i opiera sie
    na jednym (i to wątpliwym) dowodzie.

    Możesz w ogóle wiele

    > sprawa jest raczej dziwna;
    > w dalszym ciagu niewiem dalej co mam robic;

    1) myśleć
    2) zastanowic sie na czym polega proces karny i jak sie wybronic z zarzutów
    (czyli wersje przedstawiona przez policje/prokuratora

    powodzenia

    --
    http://bdp.e-wro.com
    GG: 4494911