  • Data: 2004-10-25 20:11:33
    Temat: Re: niewinne oskarżenie - sprawa;adwokat
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:cljl93$rj$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > z linia obrony mam klopot; cale zdarzenie mialo miejsce przeszlo rok temu;
    > nie mam telefonu komorkowego na abonament; z bilngu tepsy tez nic
    niewynika;
    > historia plikow gg i emaili zostala sformatowana ...
    > Prawie na pewno bylem wtedy w szkole ale ciezko bedzie mi to udowodnic -
    > moze byc ze poprostu spalem w domu w ostatnim dniu wakacji :D

    A może trzeba było nad tym pomyśleć rok temu, jak sprawa wyszła. Łatwiej
    było by ustalić, co robiłeś.

    > Jutro chcialem isc sadu; moze dowiem sie co i jak mam dalej robic;
    > wersja policji/prokuratora nietrzyma sie kupy; no bo poprostu mnie tam
    > niebylo;

    No cóż, odnoszę wrażenie, że prokuratura dysponuje jakimiś odmiennymi
    dowodami. A w sądzie nic wiele się nie dowiesz.

    > zastanawiam sie czy moglbym poprosic w sadzie o test na wykrywaczu
    klamstw;
    > ewentualnie o hipnoze zeby potwierdzic moja niewinnosc

    Żaden dowód.

    Jeśli jedynym dowodem Twojego sprawstwa jest zeznanie tej kobiety, która Cię
    podobno rozpoznała - bo tak wnoszę z Twoich postów - to wydaje mi się, że
    sprawa jest do wygrania. Albo jest jeszcze coś, o czym nie piszesz (nie
    wiesz, ukrywasz). Zdziwił bym się, gdyby opierano całe oskarżenie na takim
    dowodzie, tym bardziej, że babka raz się machnęła.