  • Data: 2004-10-25 22:07:11
    Temat: Re: niewinne oskarżenie - sprawa;adwokat
    Od: "Michał" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    z akt doczytalem sie ze kobieta widziala sprawce w momencie kiedy ten
    wybijal jej szybe w samochodzie
    bylo poludnie; wszystko trwalo pare chwill;
    kobieta rozpoznala mnie za lustrem weneckim na policji wsrod grupy
    nastolatkow z zawodowki
    (sam mam 24lata; bylem wyszy od nich i wygladalem calkiem innaczej)
    jak dowiem sie cos wiecej napisze na grupe; mam jeszcze 3 tyg do tej sprawy;
    prosze o wszystkie sugestie;

    wiem ze na US sa darmowe porady prawne wiec pojde tam jeszcze moze bede
    wiedzial wiecej;

    Dzieki Robert T.; pozdrowienia