  • Data: 2004-10-25 19:44:21
    Temat: Re: niewinne oskarżenie - sprawa;adwokat
    Od: "Michał" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    z linia obrony mam klopot; cale zdarzenie mialo miejsce przeszlo rok temu;
    nie mam telefonu komorkowego na abonament; z bilngu tepsy tez nic niewynika;
    historia plikow gg i emaili zostala sformatowana ...
    Prawie na pewno bylem wtedy w szkole ale ciezko bedzie mi to udowodnic -
    moze byc ze poprostu spalem w domu w ostatnim dniu wakacji :D
    Jutro chcialem isc sadu; moze dowiem sie co i jak mam dalej robic;
    wersja policji/prokuratora nietrzyma sie kupy; no bo poprostu mnie tam
    niebylo;

    zastanawiam sie czy moglbym poprosic w sadzie o test na wykrywaczu klamstw;
    ewentualnie o hipnoze zeby potwierdzic moja niewinnosc

    thx za zainteresowanie i wszystkie odpowiedzi