  • Data: 2004-10-25 21:17:11
    Temat: Re: niewinne oskarżenie - sprawa;adwokat
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał" <l...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:cljnre$e0f$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > kiedy policja skonczyla dochodzenie zostalem powiadomiony o zakonczeniu
    > śledztwa i mozliwoscia zaznajomienia sie z aktami; to bylo kilka dziesiat
    > stron; w aktach niedoczytalem sie dlaczego zostalem zatrzymany policjant
    > ktory prowadzil sledztwo powiedzial mi ze wszystko co maja to zeznanie tej
    > kobiety; a on niemoze mi powiedziec dlaczego to ja zostalem wytypowany bo
    > zagrozi bezpieczenstwu policji - doslownie
    > moze byc ze czegos niewiem bo z nimi to chyba nigdy nic niewiadomo; gdzie
    > moge o to zapytac ewentualnie sie dowiedziec ??

    Nikt Ci nie powie. Ale chwilowo to nie istotne. Ważne jest to, co jest w
    aktach. czyli tam są tylko zeznania tej kobiety, że Cię rozpoznała? A w
    jakich to było warunkach (ciemno/jasno, blisko/daleko)

    > o co mam jutro zapytac w sadzie do kogo najlepiej sie z tym zwrocic ??

    Boję się, ze w sądzie się nic nie dowiesz. Możesz złożyć wniosek o adwokata
    z urzędu, podnosząc, ze nie pracujesz, jesteś uczniem i nie masz skąd
    czerpać środków do obrony. Powinno chwycić.