  • Data: 2008-08-14 07:03:45
    Temat: Re: nieuczciwa konkurencja, oszustwo
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 14 Sie, 07:55, "Troll" <w...@d...mnie> wrote:
    No i du*a. Zabronią sprzedaży towarów z napisem na opakowaniu: wódka,

    > Ty wez sie nie osmieszaj durnowatym przykladem, nie pisze o zabronieniu
    > sprzedazy oprogramowania ksiegowego tylko oprogramowania ktore w nazwie
    > zawiera nazwe analogicznego oprogramowania innej firmy.

    jesli juz cos bylo/jest durnowate to nazwa tego programu - slovo
    Vatowiec figuruje nawet w slowniku http://so.pwn.pl/lista.php?co=vatowiec
    i powyzszy przyklad jest jak najbardziej na miejscu...
    dokladnie tak, jakby sprzedawac wodke "WODKA" ;) i miec pretensje, ze
    ktos sprzedaje "wodke wyborowa"

    WS