  • Data: 2006-07-10 12:12:52
    Temat: Re: nieuczciwa firma
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    michal [###m...@o...pl.###] napisał:
    > Witam
    > Nie podpisałem umowy ale formalnie jest ona ważna złożona została
    > ustnie. Za zarwanie umowy grożą mi kary umowne. Jednak tej umowy nie
    > podpisałem. Nie doszło do skutku podpisania i to nie z mojej winy.
    Nawet
    > jak wyśle list nikt go nie odbierze chyba ze wyśle go z innego
    miasta.
    > czy mając pewność że wysłany email został przeczytany wzywający do
    > skasowania mojej strony z serwisu jest tak samo ważny jak list?

    Dla bytu przestępstwa nie jest ważne, czy oni odbiorą ten list. Ten
    list jest potrzebny po to, byś wykazał, ze Ty nie wyrażałeś zgody. Jak
    wróci do Ciebie niepojęty, to jest przestępstwo. Bo przestępstwo
    wynika z faktu, że nie mają Twojej zgody, a nie z tego, że im
    zabroniłeś.

    Żadna szanująca się firma nie będzie korzystać z cudzego utworu,
    dopóki nie będzie miała umowy albo pisemnej zgody na to. Bo post
    factum trudno ustalić w jakim zakresie była ustna zgoda. Może Ty im
    p[ozwoliłeś sobie tylko pooglądać.

    > Firma odsyła treść mojego maila dając mi odpowiedź i nalegając abym
    > wykonał cześć projektu za grosze.

    A to już nowa oferta, którą możesz przyjąć, albo odrzucić. Rozumiem,
    że odrzucasz.