  • Data: 2005-09-01 15:03:36
    Temat: Re: nietrzeźwość a kradzież ?
    Od: "Cezar" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a mozesz rozwinac? Picie alkoholu nie jest czyms zlym wiec nie wiem czemu
    > mialoby to byc brane pod uwage
    > przy okreslaniu wykososci kary.

    Poczytaj dokladnie wyznaczniki tego przepisu, zobacz tez od czego zalezy
    spoleczna szkoldiwosc czynu - w art 115/2 kk. A w szczegolnosci, jesli
    mozesz, zobacz orzecznictwo do tych przepisow.

    Ogolnie zasada jest taka sama, jak przy znanym powiedzeniu "piłeś - nie
    jedź" - tam to wytlumaczyl mi kiedys na studiach profesor i do dzis pamietam
    :-) Jakas analogia jest.

    Cezar