  • Data: 2005-09-01 17:12:49
    Temat: Re: nietrzeźwość a kradzież ?
    Od: "Cezar" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > orzecznictwa nie widzialem. Wiesz gdzie wsieci mozna wszystko w jednej
    > kupie znalezc?
    > (w pliku)

    W sieci to raczej trudno znalezc to w kupie, chyba najlepszy do tego jest
    program Lex lub pochodne.

    > no akurat w przypadku "piles nie jedz" jest odpowiednia wzmianka w art 178
    > par 1. kk :-)

    Wiem ze "piles - nie jedz" podpada pod 178a/1-2 lub jak juz to 177 par. x kk
    w zw. z 178 kk, a po pijaku to nawet mozna jezdzic czolegiem lub plywac
    lotniskowcem - vide art 355 kk.. Ale to nie wazne. Profesor mial na mysli
    raczej taka ogolna madrosc zyciowa, ze "jesli pijesz to ponosisz tego
    surowsze konsekwencje" - m. in. konsekwencje prawnokarne.

    Cezar