  • Data: 2005-09-01 21:03:52
    Temat: Re: nietrzeźwość a kradzież ?
    Od: "spv" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    czyli picie i potem kradziez ... to picie moze byc lagodzace ? biorac pod
    uwage ze kradziez zostala pierwszy raz w zyciu popelniona ... ? aha ...
    jescze dodam ze osoba nie zostala przylapana na goracym uczynku tylko
    kamery, nie mozna udowodnic nietrzezwosci procz tego ze nic sie z tego nie
    pamieta bo ilosc alkoholu byla spora

    http://www.gazeta.pl/usenet/