  • Data: 2024-07-31 09:09:49
    Temat: Re: nieśmiertelne kierunki na rondzie
    Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 28.07.2024 o 15:12, Shrek pisze:

    > Tak jak pisałem - poznańskie ronda to nie jest dobry przykład do
    > naśladowania.

    To jest doskonały przykład, jak powinno wyglądać rondo z sygnalizacją
    świetlną.

    > Skoro już ktoś wpadł na pomysł robienia świateł na rondzie
    > to powinien być konsekwentny i dać "zjazdowe".

    Sygnalizatory na zjeździe ze skrzyżowania są tylko zbędnym utrudnieniem
    ruchu.

    Kiedy jeszcze obowiązywał zakaz wjazdu na skrzyżowanie przy czerwonym
    świetle, stałem wewnątrz ronda obok radiowozu. Kiedy z prawej strony nic
    nie jechało, zjechałem z ronda. A za chwilę wyjący radiowóz na bombach
    mnie zatrzymał. Milicjanci chcieli mi wlepić mandat za przejazd na
    czerwonym, a dodatkowo ukarać za bezczelność. :D

    - Pan przejechał na czerwonym świetle!
    - Tak. Przejechałem.
    - To będzie mandat.
    - A za co? Ja ZJECHAŁEM ze skrzyżowania na czerwonym, a nie wjechałem.
    - Widział pan przecież, że my stoimy. :D
    - Widziałem. To że stoicie, jest waszą sprawą. Ja w odróżnieniu od was
    prawo o ruchu drogowym znam.
    - Następnym razem Pan zostanie ukarany.
    I pojechali.

    > Muszę przyznać że w
    > Warszawie to świetnie działa - widać jest dobrze oprogramowane -
    > wpuszcza na skręt tyle co się zmieści a potem daje im zielone.

    Ch...a "świetnie działa".
    Szlag mnie trafia, kiedy powinienem stać, a w zasięgu wzroku nie ma
    żadnego pojazdu na kierunku poprzecznym. Czasem, kiedy nie widzę
    oznakowanego radiowozu, nie wytrzymuję i przejeżdżam choć przez tory.
    https://maps.app.goo.gl/nELNvd2YKDzk91RH9

    --
    -
    Akarm