  • Data: 2024-07-31 20:27:01
    Temat: Re: nieśmiertelne kierunki na rondzie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.07.2024 o 20:20, Akarm pisze:

    > A przy okazji, taki stojący w środku, zabrania również zjazdu z ronda.

    Co nie zmienia tego że był, jest i będzie zakaz wjazdu na czerwonym
    świetle na skrzyżowanie.

    Nie wiem jak było w XX wieku - ale na pewno czerwone swiatło nie
    dotyczyło tylko wjazdu na skrzyżowanie, bo przecież były przejścia dla
    piecych i chociażby wahadła.

    > Dlatego, według mnie, świetnie jest to rozwiązane na rondzie Śródka.
    > Powinno to być kopiowane na wszystkich rondach z sygnalizacją świetlną.

    Absolutnie nie - albo przecięcie strumieni powinno być kontrolowane
    przez światła albo zasady ogólne a nie jakieś patorozwiązania gdzie
    jedni mają światło, a drudzy nie i nie wiedzą jakie ma "przeciwnik".

    > debili (...) debile (...) Debil (...) debilowi (...) Debil

    Ja skończę. Pilnuj żeby ci ktoś czapki napoleona nie zajebał.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!