  • Data: 2024-07-29 01:34:36
    Temat: Re: nieśmiertelne kierunki na rondzie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-07-28, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Poważnie - prawy na zjeździe na rondzie które rondem jest w zasadzie
    > tylko z nazwy?

    95%++ to zauważy. Kilka procent nie. 100% winnych spowodowania kolicji
    podniesie, że nie sygnalizowałeś manewru opuszczania ronda co ich
    skonfudowało, a Ciebie uczyni współwinnym. Jasne, że nie zwalnia to z
    konieczności zachowania ostrozności przy wjeździe, ale do współwiny MZ
    wystarczy.

    >>> https://www.google.pl/maps/@52.2830759,20.9264118,3a
    ,75y,201.56h,83.36t/data=!3m6!1e1!3m4!1sMSeqj4ug1nuz
    JvJVhRHgVA!2e0!7i13312!8i6656?coh=205409&entry=ttu

    > Taa... Dokładnie tu.
    >
    > https://maps.app.goo.gl/x2uvbNx3xaGGkpRQ8
    >
    > Przy okazji - to jest skrzyżowanie czy nie? A jeśli jest to poproszę o
    > wskazanie drogi publicznej wraz z podstawą czemu jest publiczna...

    Chodzi o to rondo, czy ten wjazd oznaczony czerwonym na przecięciu
    (2023)?

    --
    Marcin