  • Data: 2024-07-31 19:11:43
    Temat: Re: nieśmiertelne kierunki na rondzie
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31.07.2024 o 18:33, Akarm pisze:

    > Nie.
    > Teraz obowiązuje zakaz wjazdu za sygnalizator.

    A że przed skrzyżowaniem jest sygnalizator więc dalej jest zakaz wjazdy
    na skrzyżowanie przy czerwonym świetle - każdy kwadrat jest prostokątem.

    > O zjeździe ze skrzyżowania.

    To było chyba na przelomie wieków, kiedy "powtarzacz za skrzyżowaniem"
    był tylko inforacją - a i tego nie jestem pewien. Prawka wtedy nie miałem.

    > Wjeżdżam na skrzyżowanie na zielonym świetle, jak na każde skrzyżowanie
    > z sygnalizacją świetlną.

    I zjeżdzasz też na zielonym. W czym problem że na wjeździe cię nie
    wkurza a na zjeżdzie tak?

    > Mniejsze wku...wienie na bezsensownie ustawione sygnalizatory, > przeznaczone dla
    ochrony debili za kierownicą.

    NIe skomentuję. Ale to twoje zachowanie "przejadę pięć metrów za
    czerwone" to mniej się będę wkurwiał wskazuje na... powiedzmy
    niedojrzałość emocjonalną;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!