    Date: Thu, 16 Dec 2010 16:36:10 +0100
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nieodśnieżone miejsca parkingowe a opłaty

    (16.12.2010 16:26), Krzysztof wrote:

    > Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w

    > To teraz spróbuj nie skorzystać z parkowania w nieodśnieżonym centrum
    > miasta, do którego właśnie przyjechałeś.
    > I podziel się radą, jak udało Ci się to zrobić. Ja jeszcze nie
    > opanowałem sztuki zawisania w powietrzu.

    Bo ty od razu z wiszeniem w powietrzu.

    Uwaga dzielę się jak to robiłem. Kilka razy wjechałem do centrum,
    zobaczyłem że nie mam gdzie zaparkować, wyjechałem z centrum,
    zaparkowałem "gdzie bądź" i w zależności od sytuacji, albo podszedłem na
    piechotę, albo podjechałem taksówką, albo podjechałem zbiorkomem, albo
    wreszcie zrezygnowałem z planów.

    Tyle że ty byłeś w o tyle lepszej sytuacji że jednak tobie *udało* się
    znaleźć miejsce. I mimo przeczytania całego wątku, nadal zupełnie nie
    rozumiem czemu chciałbyś za to miejsce nie płacić. Dlatego że miałeś
    trudności z wjechaniem? Przecież nie za łatwy wjazd płacisz tylko za
    miejsce.

    Jakby ulica była zakorkowana tak że przez 2 godziny byś docierał do
    miejsca, albo nie mógłbyś z niego wyjechać też chciałbyś żeby było za
    darmo/taniej?

    > Analogia jest absurdalna. Co innego wiedzieć z góry, że usługa nie
    > będzie wykonana prawidłowo i mieć możliwość wcześniejszej zmiany
    > usługodawcy, a co innego być skazanym na monopol,

    To dodaj sobie że to jest jedyny hotel w promieniu 40km i masz analogię
    jak malowanie.

    > w dodatku obowiązkowo
    > płatny czy Ci się usługa podoba czy nie.

    Nie obowiązkowo a tylko w przypadku skorzystania. Tak samo jak z hotelem.

    p. m.