  • Data: 2010-12-16 16:03:03
    Temat: Re: nieodśnieżone miejsca parkingowe a opłaty
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "mvoicem" <m...@g...com> napisał

    > Uwaga dzielę się jak to robiłem. Kilka razy wjechałem do centrum,
    > zobaczyłem że nie mam gdzie zaparkować, wyjechałem z centrum,
    > zaparkowałem "gdzie bądź" i w zależności od sytuacji, albo podszedłem na
    > piechotę, albo podjechałem taksówką, albo podjechałem zbiorkomem, albo
    > wreszcie zrezygnowałem z planów.

    To pozwól, że nie skorzystam z Twoich rad, bo są w większości przypadków
    okdr :)

    > Tyle że ty byłeś w o tyle lepszej sytuacji że jednak tobie *udało* się
    > znaleźć miejsce. I mimo przeczytania całego wątku, nadal zupełnie nie
    > rozumiem czemu chciałbyś za to miejsce nie płacić. Dlatego że miałeś
    > trudności z wjechaniem? Przecież nie za łatwy wjazd płacisz tylko za
    > miejsce.

    Wybacz, ale tłumaczenie na poziomie przedszkolaka to już nie dla mnie.
    Pisałem już wcześniej - wbij hasło do gugla, wyskoczy Ci mnóstwo podobnych
    historii, może pojmiesz w czym rzecz.
    A jeśli nie, to już nic na to nie poradzę. Przyjmij po prostu do
    wiadomości, że są na tym świecie ludzie, którzy uważają, ze zapłata należy
    się za odpowiednią jakość świadczenia. Najwyraźniej Ty do nich nie
    należysz.

    > Jakby ulica była zakorkowana tak że przez 2 godziny byś docierał do
    > miejsca, albo nie mógłbyś z niego wyjechać też chciałbyś żeby było za
    > darmo/taniej?

    A płacę za przejazd ulicą? Nie. Ale jeśli bym płacił, to owszem -
    oczekiwałbym, że będę zwolniony z opłaty.

    > To dodaj sobie że to jest jedyny hotel w promieniu 40km i masz analogię
    > jak malowanie.

    Więc wówczas_musiałbym_skorzystać.
    I owszem - żądałbym zwrotu niesłusznie pobranej opłaty.

    > Nie obowiązkowo a tylko w przypadku skorzystania.

    No ale_muszę_skorzystać.
    Załóż, że innej opcji nie ma.

    K.