  • Data: 2006-08-02 19:50:23
    Temat: Re: nielegalna aborcja
    Od: "Irek" <i...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > tak to jest jak sie nie pozna co za ziolko z drugiej osoby,
    > a juz sie do lozka z ta osoba idzie,

    Wiesz po półtorarocznym związku raczej może się wydawać, że zna sie tą drugą
    osobe ( zwłaszcza jak się razem mieszka) ale jak to zazwyczaj z kobietami
    bywa nigdy się ich nie pozna do końca zawsze mają jakieś tajemnice i na myśl
    odrazu przychodzą mi słowa pewnej piosenki pt. "Nie wierz nigdy kobiecie"

    > tak wogle z twojego posta wogle nie widac, ze jakos zal ci tego
    > dziecka, a raczej widac, ze chcecz teraz zemscic sie na ex za jej
    > nowego kochanka,

    czy mi jest żal szczerze pisząc było mi żal bo cieszyłem się jak dziecko jak
    sie dowiedziałem ze jest w ciązy a później jak się dowiedziałem co i jak sie
    stało to była niemała załamka. Czy chce się zemścić ? może tak ale nie za
    jej nowego kochanka bo szczerze mówiąc niewiele mnie to już obchodzi co ona
    robi jesli już mścić to za za to co zrobiła mi i w jaki sposób to zrobiła a
    nie będę wdawać się w szczegóły bo to nie jest grupa alt.pl.nieszcześliwa
    miłość czy tym podobne

    > widac siebie jestescie warci i tyle

    wiesz wartości człowieka nie można określić na podstawie jednego posta

    pozdrawiam

    Irek