  • Data: 2006-08-03 06:46:28
    Temat: Re: nielegalna aborcja
    Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Irek <i...@i...net.pl> napisał(a):

    > czy mi jest żal szczerze pisząc było mi żal bo cieszyłem się jak dziecko
    jak
    > sie dowiedziałem ze jest w ciązy a później jak się dowiedziałem co i jak
    sie
    > stało to była niemała załamka. Czy chce się zemścić ? może tak ale nie za
    > jej nowego kochanka bo szczerze mówiąc niewiele mnie to już obchodzi co ona
    > robi jesli już mścić to za za to co zrobiła mi

    chwila - (zakładając, że ciążę usunęła a nie poroniła samoistnie) - TOBIE
    zrobiła???? A od kiedyt to dziecko jest czyjąś własnością? Jeśli podjęła
    decyzję o zakończeniu związku z Tobą, to...pomyśl, czy była do końca z Tobą
    szczęśliwa, czy ten związek by trwał....i czy dziecko w nieszczęśliwym
    związku wyrosłoby na szczęśliwego człowieka.

    Patrząc na Twoją reakcję, to samo zerwanie (IMO) bylo dobrą decyzją. Aborcja
    zaś - czymś strasznym - przede wszystkim dla niej. Dla Ciebie to przede
    wszystkim urażona duma. Zakładając, że dokonała aborcji, zrobiła dużą krzywdę
    sobie: wyrzuty sumienia, a przede wszystkim zagrożenie, że nie będzie mieć
    więcej dzieci.

    Wyluzuj, popatrz w siebie, co zrobiłes nie tak, że Wasz związek się rozpadł i
    postaraj się nie popełnić tych błędów w przyszłości

    pozdr.
    Hania