  • Data: 2006-01-03 12:24:09
    Temat: Re: nieczytelna fotka z fotoradaru
    Od: "Robert J." <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mnie nie interesuje czy jest to 1:1000 czy 100 tys. Prawo ma mnie
    > chornic a nie penalizowac na wszelki wypadek. Wtedy mowimy o kurestwie
    > sadownictwa

    Wiesz co? A co powiesz na taką sytuację?
    Robie sobie gumową maskę przedstawiającą (bez obrazy) Twoją twarz. Napadam
    na bank z bronią w ręku, zabijam strażnika, kradnę forsę. Uciekam, udaje mi
    się. Ale jest pewien szkopuł. Otóż utrwaliło mnie 10 kamer w banku, na
    dodatek z bliska i z dobrze widoczną twarzą. I, trzeba trafu, wpadasz w ręce
    policji, zostajesz oskarżony o napad i zabójstwo. I co, powiesz że to ktoś
    się za Ciebie przebrał i ucharakteryzował? Każdy ze świadków wskaże Ciebie
    bez wahania.
    To zdarzenie podobne do tego z zamianą tablic rejestracyjnych.
    Dajmy już pokój tej dyskusji bo zaczęła odbiegać od tematu. Uważam że nie da
    się stworzyć jednoznacznych przepisów, które ZAWSZE znajdą rozwiązanie.
    Nieuchronne jest, że zawsze zdarzy się sytuacja, która spowoduje problem w
    interpretacji przepisu. Ale chyba nie jest to powód żeby przepis uznać za
    idiotyczny....
    Pozdrawiam :-).
    RJ