    From: "Robert J." <r...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nieczytelna fotka z fotoradaru
    Date: Mon, 2 Jan 2006 12:31:56 +0100

    > Osobiscie nie pamietam kto wtedy
    > prowadzil pojazd .Co mam teraz zrobic policjant jak pokazywal fotke
    > stwierdzil ze prowadzila jakas kobieta a akurat niwbylo to mozliwe gdyz
    > jechalem ja i 2 kolegow w aucie .

    Zdecyduj się. Albo wiesz, albo nie wiesz. Bo przeczysz sam sobie... Najpierw
    piszesz że nie wiesz kto prowadził, a potem że jechałeś Ty i 2 kolegów.

    > Niewiem co teraz zrobic kogo wskazac kierujacego skoro nie
    > widac kto jechal a ja naprawde nie pamietam.

    Kiedyś temat już był. Nie pamiętam konkluzji, ale moje zdanie jest takie, że
    skoro właściciel nie umie wskazać kto prowadził to niestety sam płaci...
    Gdyby fakt nierozpoznania prowadzącego na zdjęciu miał skutkować umorzeniem
    mandatu, to każdy by sobie zakładał maskę albo przyklejał wąsy i brodę. I
    wtedy fotoradary nie miałyby sensu, bo każdy by się tłumaczył że to nie
    on... W końcu po to są numery rejestracyjne, a właściciel ma wiedzieć kto
    korzysta z jego auta.