  • Data: 2008-08-18 17:50:18
    Temat: Re: niechciane tankowanie
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson wrote:

    > A brak reakcji na tankowanie, jak w niniejszym przypadku. Bo między
    > bajki trzeba włożyć wersję autora.
    > Ja jak widziałbym że ktoś mi tankuje, a ja chciałbym gazu tylko za 20 zł
    > to co bym zrobił ? Strugałbym wariata ?

    Wersję autora uważam za możliwą (chociaż akurat w tym przypadku nie wierzę
    że prawdziwa - za dużo się nie zgadza).

    Wiele razy było tak że zanim wysiadłem z samochodu już miałem zamontowany
    pistolet. Zakładanie pistoletu słychać, tankowanie już mniej. Więc brak
    reakcji jest zrozumiały - ja bym podejrzewał że pistolet założony i czeka w
    gotowości na moją dyspozycję (raz się zdarzyło że rozpoczęto tankowanie
    zanim udało mi się wyswobodzić z pasów, ale tankowanie zostało wstrzymane
    na bodajże 10 zł).

    p. m.