  • Data: 2008-08-21 08:31:42
    Temat: Re: niechciane tankowanie
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: '>>'
    Wpis z dnia 15-08-2008:

    > czy ty glupi pierdolcu rozumiesz ze ja nie chcialem tego paliwa? i gdzie
    > pedofilu wyczytales ze w ogole nie chcialem zaplacic? plonk kozojebco.

    Rzucasz się o to tak, jakby Ci dentysta przez pomyłkę oprócz usługi
    wyrwania chorego zęba, wyrwał jeszcze dwa zdrowe - wtedy ja też bym się
    zdenerwował, a nawet wku...... :)
    Ale taki wrzask i epitety w tak błachej sprawie, to naprawdę ŻENADA.
    Ludzie mają naprawdę większe problemy, tracą majątki przez oszustów i
    naciągaczy, zdrowie a nawet przez błędy lekarskie, a Ty się gorączkujesz o
    takie pierdoły.

    Nie dalej jak 2 tygodnie temu sprzedawałem swoje stare auto.
    Chciałem za nie 350 zł. Dostałem 200 zł.
    Po dwóch dniach handlarze, którym je opchnąłem,
    odsprzedali je na giełdzie jakiemuś młokosowi za 1000 zł
    Czyli oszukali mnie z premedytacją na kilkaset zł, a nabywcę na znacznie
    więcej, bo będzie musiał w nie włożyć oprócz tego 1000 zł jeszcze z 700-800
    zł, żeby je doprowadzić do stanu używalności.

    I jakoś mogę z tym wszystkim żyć :)
    A Ty masz problem o kilkadziesiąt złotych z powodu czyjejś nieuwagi.
    Musisz mieć straszne życie, jak nie potrafisz sięzdystansować do takich
    problemików.

    --
    TomaSz.
    www.kociezycie.net