    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: niechciane tankowanie
    Date: Mon, 18 Aug 2008 19:50:18 +0200
    <g7t5fi$c71$1@inews.gazeta.pl> <g7tkoh$fo4$12@inews.gazeta.pl>
    <g86srd$6jt$1@inews.gazeta.pl> <p...@r...org>
    <g8773f$ib0$1@inews.gazeta.pl> <p...@r...org>
    <g896dp$kro$1@inews.gazeta.pl> <p...@r...org>
    <g89aud$akp$1@inews.gazeta.pl> <p...@r...org>
    <g89ckd$l8a$1@inews.gazeta.pl> <p...@r...org>
    <g89dij$o7r$1@inews.gazeta.pl> <p...@r...org>
    <d...@n...lechistan.com>
    <1l96qx7d9hk8f$.19p8avn7d36oj.dlg@40tude.net>
    <r...@n...lechistan.com> <g8bu0d$k4n$2@inews.gazeta.pl>
    <g8c610$e37$1@nemesis.news.neostrada.pl> <g8caa2$c5v$2@inews.gazeta.pl>

    Johnson wrote:

    > A brak reakcji na tankowanie, jak w niniejszym przypadku. Bo między
    > bajki trzeba włożyć wersję autora.
    > Ja jak widziałbym że ktoś mi tankuje, a ja chciałbym gazu tylko za 20 zł
    > to co bym zrobił ? Strugałbym wariata ?

    Wersję autora uważam za możliwą (chociaż akurat w tym przypadku nie wierzę
    że prawdziwa - za dużo się nie zgadza).

    Wiele razy było tak że zanim wysiadłem z samochodu już miałem zamontowany
    pistolet. Zakładanie pistoletu słychać, tankowanie już mniej. Więc brak
    reakcji jest zrozumiały - ja bym podejrzewał że pistolet założony i czeka w
    gotowości na moją dyspozycję (raz się zdarzyło że rozpoczęto tankowanie
    zanim udało mi się wyswobodzić z pasów, ale tankowanie zostało wstrzymane
    na bodajże 10 zł).

    p. m.