  • Data: 2012-05-04 16:49:49
    Temat: Re: niebezpieczne ogrodzenie - dylemat
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 4 maja 2012 16:32:16 UTC+2 użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > No i jeśli przy budowaniu domu dodatkowe 6 tysięcy to dla ciebie bariera
    > nie do przeskoczenia, to zwyczajnie ciebie na ten dom nie stać.

    Zawsze może sprzedac z 1000 metrów z tych 25000 i za uzyskaną kase postawić płot.
    Druga sprawa że ja będac jego sasiadem mógłbym sie np domagać postawienia płotu bo
    nieogrodzona działka psuje moje poczucie estetyki i wyglada fatalnie w porównaniu do
    mojej ogrodzonej przez co również obniża wartość mojej posesji;)