  • Data: 2012-05-04 20:11:10
    Temat: Re: niebezpieczne ogrodzenie - dylemat
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 4 May 2012, news wrote:

> [...]
    [...]
    > Dobrze by było jak byś podparł się jakimś aktem prawnym,

    Dla ustalenia uwagi - dryfujesz z nami po prawie anglosaskim, czy
    ignorujesz Wikingów, kanał la Manche, zabory i lata komuny?
    :)

    "Przegięcie" spowodowane przez komunę spowodowało, że i tak silne
    w naszych okolicach "moje nie ruszać" zostało wzmocnione przekonaniem
    że wszelkie ograniczenia prawa własnosci to "komuna".
    Skutek jest taki, że nawet immisji trudno przeciwdziałać (w praktyce).

    > Nawet ostatnio widziałem taką górę piachu wysypaną na taką drogę i obok wbity
    > znak z napisem: "zakaz wjazdu, teren prywatny"

    Całkiem jakby o .pl chodziło :]

    pzdr, Gotfryd