    From: anacron <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: niebezpieczne ogrodzenie - dylemat
    Date: Wed, 02 May 2012 02:09:09 +0200

    W dniu 2012-04-30 16:29, jerzy.n pisze:
    > Tutaj wychodzi cały moskal jaki nam zaszczepiła komuna , jesli ktos ma
    > prywatna posiadłość to ma prawo jej bronic i drutem kolczastym tez
    > .Jesli ktos inaczej uwaza to jego problem , ciagle szkoda mi tych psów
    > które sa usypiane bo bronily prywatnego terenu. Na taki teren wlezie
    > jakis gówniarz i problem, ze go pies pogryzie, pies broni swojego terenu
    > i ma do tego prawo ...

    Pod warunkiem, że teren był ogrodzony a pies naprawdę bronił
    posiadłości. Ja mam dwa 70kg psy, tabliczkę na (zamkniętej) furtce i
    kilka na ogrodzeniu i uwierz, że nikt moich kaukazów nie uśpi, gdy te
    zagryzą osobnika, który jednak postanowi sforsować ogrodzenie 2,2m
    wysokie. Niestety dość często psy biegają samopas po ulicy, wtedy jednak
    nie usypiałbym ich tylko właścicieli.