  • Data: 2012-05-02 08:51:57
    Temat: Re: niebezpieczne ogrodzenie - dylemat
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 02.05.2012 01:06, Marek K pisze:

    > Czcigodny Trolusiu, mam poważne wątpliwości co do twojego rozumienia
    > słowa "honor". Człowiek honorowy nie atakuje w chamski sposób innych
    > uczestników. Ja się tylko pomyliłem, ty pokazałeś swoje chamstwo w
    > pełnej krasie - i co teraz?

    Nie, serdeńko - ty sądziłeś, że ja się pomyliłem i chciałeś złośliwie
    wbić mi "szpilę". Cóż, nie udało się...

    > Przeprosisz kogokolwiek za niestosowne zachowanie?
    > Czy będziesz dalej brnął?

    Och, proszę uprzejmie: jest mi niezmiernie przykro, że jesteś na tyle
    głupi, by wytykać ludziom niepopełnione błędy, a po zasygnalizowaniu że
    jednak to może ty coś źle zrobiłeś, nadal "trzymać kurs" zamiast
    sprawdzić, czy to może jednak była twoja "sprawka".

    Zadowolony?