    From: "raz dwa" <r...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nie zameldowanie -podnosi podatek od nieruchom.
    Date: Mon, 16 Sep 2002 07:08:02 +0000 (UTC)

    Miałem ten sam problem, na szczęście urzędasy ostrzegli mnie tym. Nie
    znalazłem przepisu, który by nakazywał
    zameldować się w takiej nieruchomości ( mowa tu oczywiście o
    nieruchomościach, w których da się zameldować)
    Biurwie podawałem przykłady: jakbym miał 3 takie nieruchomości to musiałbym w
    każdej się zameldować? W jaki
    sposób: czasowy czy stały? Same pindy nie wiedziały. Ja im sypię więc
    przepisy o zameldowaniu; skoro w
    ordynacji podatkowej nie znalazłem. Baby argumentują to tym, że skoro mam
    nieruchomość to mam w niej
    mieszkać. Akurat jak mam 3 to musze mieszkać w trzech naraz inaczej podatek ;-
    ppp. Przepisy o zameldowaniu
    mówią w tym wypadku, że nalezy się tam zameldować gdzie się przebywa
    częściej. Jeszcze raz pisze, że nie ma
    przepisu, który by nakazywał zameldować się w nowootrzymanej nieruchomości. W
    końcu wymogłem na nich
    zameldowanie czasowe, powiedziałem że nie mam czasu zmieniać teraz dowodu
    osobistego na te nowe badziewie
    plastikowe pełne bubli to potrwa około miesiąca. Udało mi się dostać jedynie
    luźną karteczkę, że jestem
    czasowo zameldowany gdzieindziej.

    Podrawiam.