  • Data: 2006-11-23 16:12:06
    Temat: Re: nie zamawiana publikacja
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "akanid" <a...@w...pl.bezspamu> napisał w wiadomości
    news:ek4gqh$6kf$2@inews.gazeta.pl...
> [...]
    mówili przez telefon że mam to odesłać na swój koszt jeśli mi się nie spodoba, po
    miesiącu dzwoni babka że nie zapłacone, no to pytam się za co ? za poradnik !! jaki
    poradnik ? no ten co Panu wysyłaliśmy !!! ja nic nie dostałem, czy poszło poleconym ?
    nie !! to do widzenia pa pa, No i sprawa się skończyła :)

    > hehe dobre :). ale ja jestem zbyt uczciwy na taki numer (co mi sie juz
    > pare razy odbiło w niemily sposób). zastanawiam sie powaznie czy warto
    > byc uczciwym w tym kraju (generalizuje sprawe bo mam na mysli nie tylko
    > pieniadze)

    ale dlaczego ja mam ponosić koszty czyjegoś widzimisię ? kto mi zapłaci za czas,
    pakowanie, wycieczkę na pocztę 10km, znaczek ?
    w telefonie nie wspomnieli nawet słowem że to coś kosztuje lub że będę to miał
    odsyłać, powiedzieli tylko że to darmowy poradnik.
    Nie widzę tu żadnej nieuczciwości, a jak się ma serce miękkie to trzeba mieć twardą
    dupę