  • Data: 2004-10-11 12:45:12
    Temat: Re: nie wyplacona wyplata
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 11 Oct 2004 13:16:19 +0200, gregor naskrobał(a):

    > Witam
    >
    > Pracowałem przez 2 miesiące w firmie, która zajmuje się reklama. Prace
    > swoja zacząłem 8 sierpnia a pracowałem do 31 września. Do dnia dzisiejszego
    > nie wypłynęły pieniądze na konto (podobno zostały wysłane kilka dni temu).
    > Wypłata ma być za sierpień. Nie chce mi się coś wierzyć, że te pieniądze
    > otrzymam w krótkim czasie i chciałbym to przyśpieszyć prawnie. Czyli proszę
    > o poradę co powinienem zrobić aby "nastraszyć firmę" albo do kogo mam się
    > zgłosić aby to było wiarygodne w oczach pracodawcy (czyli tak by się
> [...]

    Napisać do firmy pismo za potwierdzeniem z uprzejmą prośbą o wypłatę
    zaległego wynagrodzenia w ciągu 3 dni pod rygorem poinformaowania PIP o
    nieprawdłowościach oraz Sądu Pracy po nakaz zapłaty.
    Po tygogniu iść do sądu pracy z wnioskiem o nakaz zapłaty za niewypłacone
    wynagrodzenie.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org