    From: "mariusz" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nie trzeba wskazywac kto kierowal autem ?
    Date: Tue, 26 May 2009 06:30:10 +0200

    Dość się przeraziłem czytając dyskusję.
    Poglądy kolegów (koleżanek) spp i Michałe są, jak dla mnie, dość kosmiczne.

    Mój dziadek miał papier: zgoda na posiadanie/użytkowanie roweru, dowód
    rejestracyjny tegoż.
    Ciekawa rzecz. Historyczna. Z przed wojny.
    Teraz jednak czasy się nieco zmieniły, a przynajmnniej powinny się zmienić.

    Panowie (Panie) okres powszechnej rejestracji wszystkiego i prowadzenia
    ścisłej kontroli użytkowania danwo juz przeminął. Nie żyjemy już w
    więzieniu.

    Cóż to za stwierdzenie: "Rzeczą najzupełniej normalną, naturalną (i
    oszczędzającą tego typu komplikacji) byłoby używanie auta służbowego za
    jakimś pokwitowaniem ..."
    Nie Michale! To nie byłoby normalne ani naturalne! To byłoby ograniczenie
    kilku praw konstytucyjnych.

    "...nie oznacza, że problemu nie można rozwiązać..."
    A kto ma "problem". Gdzie jest jakiś problem? Policja ma problem? To niech
    go sobie rozwiąże.

    "... No, chyba że prezes jest większość czasu "w terenie" tudzież "w
    delegacji" a firmą faktycznie kieruje "pani Zosia"
    I to nie jest niczyja sprawa. Niech sobie "pani Zosia" kieruje.

    Oprócz samochodu wypadek można spowodować również np. młotkiem lub drabiną.
    Cy w takim przypadku również prezes powinien prowadzić ścisłą ewidencję
    użytkowania każdego przedmiotu będącego własnością firmy, który mógłby
    spowodować wypadek?

    Niech lepiej urzędnicy za bardzo nie wtrącają się, w jaki sposób ludzie mają
    dysponować swoją własnością. Tak będzie zdecydowanie lepiej dla nas
    wszystkich.

    Mariusz