  • Data: 2006-01-01 17:43:59
    Temat: Re: nazwisko dziecka
    Od: "iza" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ed" <c...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:dp9244$j9a$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > no tak, ale ojciec dziecka sie zgadza, tylko ze kierownik USC robi
    > problemy... coinnego, gdyby znajoma chciała całkiem zmienic nazwisko, ale
    > chce tylko dopisać.wszyscy sie zgadzaję tylko nie ten co wydaje ostateczny
    > "wyrok"
    A to przepraszam, źle przeczytałam. W takim wypadku można odwołać się od
    decyzji o czym zaiteresowana osoba powinna zostać pouczona, a jeżeli i to
    nie przyniesie efektu to wchodzi w grę skarga do sądu administracyjnego -
    składa się ją za pośrednictwem organu który wydał decyzję, a więc
    nieszczęsnego USC. W odwołaniu jak i w skardze warto powołać się na dobro
    dziecka (a że takowe zachodzi jasno wynika z opisanej przez Ciebie sytuacji)
    Pozdrawiam

    Iza