  • Data: 2006-01-02 08:54:00
    Temat: Re: nazwisko dziecka
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Cillit BANG aka Easy-Off BAM" <c...@d...com> napisał
    w wiadomości news:43b86dde@news.home.net.pl...

    > powinny byc jedynie wnioski o calkowita zmiane nazwiska z powodow wlasnych
    > "widzimisiow" posiadaczy danego nazwiska...

    I tu tak mamy cyt."Dziecko nosi nazwisko ojca,lecz sam dodaje sobie nazwisko
    matki i przedstawia sie dwoma". Dla mnie to kaprys 7latka, u podstaw ktorego
    lezy to ze kolega tez tak ma cyt"Dodam, ze w okolicy mieszkają dośc wysoko
    usytuowani ludzie, tworza pelną rodzinę i niedawno dopisali swoim dzieciom
    drugie nazwisko". Jak dla mnie to za malo aby wyrazić zgodę na taką zmianę.
    Stopien zmiany nazwiska nie ma znaczenia. Wspomniana przeze mnie poslanka
    zmienila jedną literkę w nazwisku :)

    HaNkA