  • Data: 2005-12-12 19:55:14
    Temat: Re: nazwa firmy
    Od: "K." <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > [WN] A w moim US zastrzegli (pytałem przed założeniem firmy), że jeśli
    firma
    > jest jednoosobowa, to imię i nazwisko w nazwie musi się znaleźć.

    Albo po prostu zmienily sie przepisy w tym zakresie. Wczesniej byl wymog
    imienia i nazwiska przy nazwie DG. Wszystko zalezy kiedy DG byla
    rejestrowana i uruchamiana. Jesli dobrze sobie przypominam to urzedniczka w
    US szukala nawet potwierdzenia w DU.

    Ale moze faktycznie jest tak jak piszesz. Co US to inna interpretacja.

    Pozdrawiam,

    K.