  • Data: 2005-12-14 09:29:45
    Temat: Re: nazwa firmy
    Od: "Bolek" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wydaje Ci się...
    > To, co mówi miła Pani w urzedzie (choćby to byl US)
    > Nie ejst źródłem prawa w RP
    > Poza tym jakiś dziwny kodeks masz...
    >
    > u mnie w KC jest tak:

    <ciach kodeks>
    To co cytowałem to był fragment kodeksu, ktory znalazlem w internecie. Moja
    wina, powinienem sprawdzic w innych zrodlach.

    > Tak więc to co robisz to łamanie prawa..
    > i tylko źle swiadczy o wiedzy miłych Pań w twoim urzędzie..

    Moją intencją nie jest lamanie prawa, tylko sprawdzenie czy mogę zrobic tak
    i tak.
    Rozumiem,ze w nazwie firmy musi być imie i nazwisko. Ale czy przy
    wystawieniu faktury dla klienta i w fakturze zakupowej musi być umieszczone
    w nazwie imie i nazwisko?
    W urzedzie miejskim Pani powiedziala, że zarejestrowac mogę firmę jako:
    skrot PHU lub P.W. i nazwa firmy ( bez imienia i nazwiska) + adres. W US mi
    to kobieta potwierdzila, ze 'ma byc tak jak bedzie zarejstrowane w urzedzie
    miejskim'.